HOE EN WANNEER KUNNEN WE NOIRE DE NOIRE BEREIKEN?

Cindy Van Hooland : +32 489 20 89 77
Nadia Vaerman : +32 478 96 54 04
E-mail : hello@noiredenoire.be
Adres : Geraardsbergsesteenweg 74, 9320 Erembodegem

Ondernemingsnummer : BE065 1548109

Openingsuren winkel :

Do : 13 uur – 18 uur
Vrij : 13 uur – 18 uur
Za: 10 uur – 18 uur
Zo: 14 uur – 17 uur

Webshop :

Elke dag 24 uur / 24 uur geopend

ZIJN DE ARTIKELS OP DE WEBSHOP DEZELFDE ALS IN DE FYSIEKE WINKEL?

Ja, alles wat je in de webshop ziet, vind je ook in onze fysieke winkel. Maar niet omgekeerd! Dat wil zeggen dat het aanbod in onze fysieke winkels groter is. Voor een ruimere keuze ben je dus van harte welkom in onze winkel.

ZIJN DE KLEUREN OP DE FOTO CORRECT?

Wij doen onze uiterste best om de kledij zo waarheidsgetrouw mogelijk te fotograferen. Soms kunnen de kleuren op de foto echter een beetje afwijken van de reële kleuren, afhankelijk van de lichtinval of de instelling van je beeldscherm. Bij de beschrijving van het artikel vind je in ieder geval nog een kleuromschrijving, maar als je toch nog twijfelt over de kleur, stuur gerust een mailtje naar hello@noiredenoire.be.

WORDEN ER REGELMATIG ACTIES GEORGANISEERD?

Noire de Noire geeft om en aan zijn klanten! We willen dat jij je thuis voelt bij ons én dat je direct kan meegenieten van voordelen.

We organiseren regelmatig acties met extra voordelen.

We houden je ook via mail op de hoogte van de verschillende promoties en evenementen.

Uitschrijven kan natuurlijk op elk moment.

HOE GAAN JULLIE OM MET PERSOONLIJKE GEGEVENS?

Je persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Noire de Noire en kunnen gebruikt worden voor eventuele marketingdoeleinden, waarvan Noire de Noire de opdrachtgever is. Je gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact met ons op.

Je hoeft geen account te registeren om een online bestelling te plaatsen. We hebben wel nog steeds jouw e-mailadres, telefoonnummer & facturatieadres nodig, om je bestelling correct te kunnen verwerken.

HEBBEN JULLIE OOK CADEAUBONNEN?

Ja hoor, ideaal om iemand mee te verrassen en haar zelf haar favoriete spulletjes te laten kiezen.  Je kan die cadeaubon dan naar jezelf laten opsturen, of rechtstreeks naar de ontvanger. Je vult dan gewoon haar gegevens in bij het leveringsadres.

HOEVEEL BEDRAGEN VERZEND- EN RETOURKOSTEN?

  • Afhaling in de fysieke winkel Noire De Noire is gratis.
  • Volgende tarieven zijn van toepassing:
    • Verzending binnen België: € 6
    • Verzending naar Nederland: € 7,5
  • Retour = ten laste van de klant of gratis via aflevering in de winkel.

OPSTUREN NAAR HET BUITENLAND

Moet de bestelling in een ander land dan België of Nederland verzonden worden? Stuur ons dan een mailtje met vermelding van het adres en gewenste kledingstuks.

Aan de hand van deze mail laten we je weten hoeveel de verzendings- en retourkosten zijn. Betalen kan via overschrijving. Van zodra het verschuldigde bedrag gestort is, sturen we jou de artikels op.

HOE KAN IK BETALEN?

  • In de fysieke winkel kan je betalen met bankcontact, creditcard, cash, een cadeaubon of consumptiecheque (Sodexo, Edenred, Monizze).
  • Op de webshop kan je betalen per bankcontact of Visa, Mastercard.
    Een cadeaubon kan ook gebruikt worden om te betalen op de webshop, maar daarvoor moet je eerst even contact met ons opnemen, zodat we hem kunnen activeren online.

Al de op deze website getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De verzendkosten worden achteraf bijgerekend.

We hebben geen toegang tot jouw confidentiële betalingsgegevens, en                    slaan deze ook niet op.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Een standaard levering duurt max 3 werkdagen. Je ontvangt vooraf een bericht wanneer je pakketje verstuurd wordt. Via Bpost krijg je ook altijd een mail met daarin een link om jouw pakketje te kunnen volgen. Indien je niet thuis (of op het adres dat je opgegeven hebt) bent bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakket dan afhalen in het postkantoor, een BPost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.

Uiteraard kunnen bestellingen altijd afgehaald kunnen worden in onze fysieke winkel.

WAT ALS IK EEN VERKEERD LEVERINGSADRES HEB GEBRUIKT?

Indien je na de bestelling merkt dat je een verkeerd leveringsadres gebruikt hebt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Indien jouw pakket reeds vertrokken is en de postbode kan het pakket niet aan het juiste adres linken, dan zal het automatisch teruggestuurd worden naar onze winkel. We brengen u hiervan op de hoogte. Samen zoeken we dan naar een gepaste oplossing om jouw pakket toch te kunnen leveren.
Als je hebt gekozen voor een levering aan huis of op het werk, dan moet je een ontvangstbewijs tekenen.

STATUS VAN BESTELLING?

Je krijgt een email van zodra jouw pakje bij ons de deur uit is, hierin staat ook een trackingsnummer vermeld, via deze kan je jouw pakje volgen.

KAN IK KLEDINGSTUKKEN RESERVEREN VIA DE WEBSITE?

Dat kan! Gebruik hiervoor de reservatiemogelijkheid via de website.

In dit geval houden we de gewenste kledingstuks 24 uur gereserveerd. Hou er dus rekening mee dat u binnen de 24 uur in de winkel geraakt! Tijdens de solden kan u geen online reservering plaatsen.

U kunt ook kiezen voor ‘bestelling afhalen in de winkel’. In dit geval bestelt en betaalt u vooraf de gewenste artikelen via de webshop en kiest u voor afhalen in de winkel.

U komt het pakket afhalen wanneer u maar wil.

WAT ALS MIJN MAAT NIET MEER BESCHIKBAAR IS?

Vraag het ons! Wij doen het mogelijke om dit bij te bestellen indien mogelijk.

HOE KAN IK EEN KLEDINGSTUK RETOURNEREN?

Geen probleem! Ben je niet 100% tevreden, dan kan je binnen de 14 dagen na aankoop in de winkel of na aflevering op het bezorgadres één (of meerdere) artikel(en) terugsturen.

Enkele voorwaarden voor retourneren :

  • Retour gebeurt op basis van de orderbevestiging die je via mail hebt ontvangen of kasticket.
  • De artikelen moeten ongedragen en in originele staat zijn én voorzien zijn van de originele labels en etiketten.

Wij behouden ons het recht artikelen die sporen van gebruik vertonen te weigeren. Alsook kleding waarvan het aangehechte prijslabel verwijderd is.

Wij raden u aan om make up en overmatige transpiratie te vermijden en schoenen te passen op een zacht oppervlak vb: tapijt.

  • Aangekochte artikelen in solden alsook juwelen en ondergoed kunnen NIET geretourneerd of geruild worden.
  • Retourzendingen zijn op risico van de koper. Dat wil zeggen dat wij niet aansprakelijk zijn voor verlies of beschadiging van retour gestuurde artikelen.

Daarom raden wij u aan om in het postagentschap altijd een traceercode te vragen en deze goed te bewaren.

IK HEB EEN SUGGESTIE!

Heb je ideeën hoe we Noire de Noire nog kunnen verbeteren?

Laat het ons weten via mail: hello@noiredenoire.be.
We zijn altijd zeer benieuwd naar jouw feedback!

HOE MOET IK EEN KLEDINGSTUK RETOURNEREN?

De meest makkelijke manier om een artikel te retourneren is het GRATIS naar onze winkel terug te brengen. Breng steeds de orderbevestiging die je via mail hebt ontvangen of kasticket mee.

Indien u niet in de mogelijkheid bent om langs te komen, stuurt u ons een mailtje om ons van de retourzending op de hoogte te brengen.

Via de verzendsite van Bpost kunt u een verzendbon aanmaken.

Verstuur het pakket binnen de 14 dagen na ontvangst en bewaar het trackingnummer.

Deze verzend- en retourkosten zijn ten laste van de koper.

Het retouradres is Noire de Noire, Geraardsbergsesteenweg 74, 9320 Erembodegem.

Het retourpakket bestaat uit het volgende :

  • De orderbevestiging of kasticket
  • De te retourneren artikelen incl. originele prijstags
  • Let erop dat je het artikel/de artikels netjes verpakt, maak hier eventueel gebruik van de originele verpakking, om beschadiging tijdens het transport te vermijden.

Het pakket kunt u afgeven in een van de 1.250 verkooppunten van Bpost of een van de 135 pakjesautomaten.

HOE GEBEURT DE TERUGBETALING IN GEVAL VAN RETOURNERING?

Na controle van het geretourneerde artikel, wordt het aankoopbedrag  als tegoed opgelijst. De klant kan dit bedrag dan besteden bij een volgende aankoop via onze webshop of in de winkel.

Terugbetaling van geretourneerde artikelen wordt niet uitbetaald, maar er wordt gewerkt met een tegoed.

Bij de betaling kunt u deze code invullen bij ‘kortingscode’.

Deze waardebon en code blijven 2 jaar geldig.

HOE MELD IK EEN KLACHT?

We doen er alles aan om een perfect product te leveren. Voldoet een kledingstuk toch niet aan je verwachtingen, neem dan contact op met ons: hello@noiredenoire.be . We doen er alles aan om je nog dezelfde dag een oplossing aan te reiken. Lukt dat niet, dan mag je ten laatste binnen de paar dagen een reactie van ons verwachten.

Ook voor algemene klachten, klachten over de website, de levering of de voorwaarden kan je bij ons terecht.